2012/05/04

Berry Sweet - Domo Arigato

I made this card for MFT Wednesday Stamp Club #70 and I couldn't resist using my Pure Innocence Berry Sweet stamp again.
MFTの水曜日スケッチクラブのためにPure InnocenceのBerry Sweetカードを作りました。


I went with red, green, and white...not just for Christmas! I had this die-cut envelope left over and decided to use it as my focal point along with the PI Berry Sweet girl.  The edges have been taped with some masking tape.  I layered it all on top of a Decorative Doily.  Instead of using paper or ribbon on the left-hand side, I used some baker's twine and tied a bow.
赤、緑、白はクリスマスの色だけでなく...イチゴのテーマに合わせてかわいいノートカードまでつけました。封筒の端はマスキングテープを貼ってドイリーの上にのせました。左下はbaker's twineを結びました。


Inside is a card with a heart and the word hugs.  I cut a piece from a die-cut to show two friends holding hands.
中身をとったら、ハートに二人の女の子が手をつないでます。


The back shows a Mini Doily Circle with the sentiment "Domo Arigato'' - perfect for a friend here, since I live in Japan!
裏面がMini Doily Circleに「どもありがとう」ー私は日本に住んでるから友達にあげる時に便利だと思いました。



I also used the Mini Ticket Strip Border to stamp my main sentiment.  This is one of my favorite dies!
Mini Ticket Strip Borderダイは 私の気に入りの一つです。スタンプはちょうど入ります。


I did some stitching on my machine around the edges and on the one strip.  You can see how I used more washi tape and also added some brads to balance out the red.
ミシンで端を縫いました。ここにもマスキングテープを貼りました。ブラッズを付けて、右側に赤を加えました。


I wanted to use more washi tape inside my card.  I really like how it looks layered.
カードの中にもマスキングテープを使いたくて、二つのテープをレーヤーしました。


Here is the sketch I used.  Hope you give it a try!
今週のスケッチはこれです。是非作って見て下さい!

Products Used:
Cardstock:  MFT - Gumdrop Green; Recollections; MME - Fly a Kite
Ink:  Memento - Tuxedo Black, Pear Tart; Brilliance - Graphite Black; Stampin Up - Pure Poppy
Stamps:  Pure Innocence - Berry Sweet; Good Fortune; Holiday Hugs Snowman
Dies:  Sizzix - Envelope Die; MFT - Decorative Doily, Mini Ticket Strip Border, Mini Doily Circles, Hearts a Plenty, Paper Doll Border
Other:  Copic Markers, Doodlebug Christmas Assortment Doodle Twine; BG- brads: Masking Tape


0 件のコメント:

コメントを投稿